lördag 23 januari 2010

Idétorka (endast för Twilight-kännare, annars är det bara jättekonstigt..)


Facebook-konversation från torsdagskväll:


Jag: Herregud alltså, jag har jobbat klart och sitter ENSAM på ett hotellrum. Med fungerande trådlöst, en bra bok och alla tv-kanaler. Lyckan är total.
Förutom att jag fan inte kommer på något roligt att skriva om Edward-snoppen! Det blir bara tant-äckligt hur jag än försöker.. :(

En kylskåpskall vampyrdildo dök märkligt nog upp på vår ost- vin- och kexkväll.

Sara: Åh vad härligt det låter!! Vår fjärrkontroll har gått sönder, så vi kan bara se kanal 6 och inget annat. Fruktansvärt tråkigt.


Edwardkuken - behöver du skriva så mkt? Den talar sitt eget tydliga språk tycker jag, förutom att glittret inte syns. Du kan väl skriva att vi hade vinkväll, tre brudar och en del av edward. Han hade inte så mkt att komma med i samtalsväg, men han glittrade fint där på bordet. Inga värmeljus behövs när man har en edwardlem på bordet.. Puss på er fina kompisar och tack för igår, alltid lika trevligt!

Jag och Edwards heligaste hänger lite avslappnat en helt vanlig onsdagkväll.

Jag: Bra Sara, du borde verkligen blogga själv har jag ju sagt! :)


Amanda: hahaha, åh sara, snälla börja blogga, du gjorde liksom ett färdigt inlägg nu bara sådär ju!


Snore jempa, ba snore rakt av! ;) eller - ännu bättre, sno ovanstående konversation (för ditt första mail är ju också ett blogginlägg i sig) och så kan alla vi känner börja hetsa sara att blogga! JA!


Ja, den glittrar faktiskt i ljuset

Sara: Jag ids int blogga. Det skulle bli en stressgrej tror jag. Men vad sött att ni sägert!


Som ni förstår kom jag aldrig på nåt.

12 kommentarer:

Amanda sa...

mjihihihi!

Åh Edward. Kom ut ur din kalla, mörka kylskåpshåla och glittra för mig ikväll, som bara du kan.

Sara sa...

Hahaha pervo!

Västgötskan sa...

Äh, fegis. Visa bilder? När du borde testa den och sen helt enkelt rescensera den här på bloggen?! :-D

Jempa sa...

Västergötskan: Den är dessvärre inte min, så nån testning lär det inte bli.. ;)

Tess i Sala sa...

Hahaha, galna underbar männska!
Efter som du verkar ha sån koll på vampyrer, när börjar True Blood igen???

Jempa sa...

Tess: Nån gång i februari har jag förstått.

Så snaaaart... :D

A sa...

Jag är ju ingen Twilight-kännare. Har bara kommit halvvägs i andra boken och sett den första filmen.
Men om du säger att det är Edwards lem, så tror jag på dig.

True Blood börjar 24 februari!

Jempa sa...

A: Det är alltså en vampyr-dildo, det är därför den är så vit, ska förvaras i kylen och glittrar i solljus.

Specialbeställd från USA från en kompis sambo som verkligen vet vad en kvinna vill ha ;)

Tack för info!

Tess i Sala sa...

En bugar och tackar för true blood info!
Och fundrar på om man skulle ta å beställa lite grejer från usa... *harkel*

A sa...

Skulle kanske lagt till en sån här ;D i min förra kommentar. Jag trodde inte på riktigt att det var Edwards! :D

Jempa sa...

A: Hahaha, nej det trodde jag aldrig.. Mer att du kanske trodde att det var en VANLIG oglittrande dussin-dildo.

Och det vore ju katastrof.. :)

A sa...

Ja, fy! Vem vill ha en VANLIG?! :D