lördag 9 januari 2010

Förkylt och födelsedag


Jahapp. Lia hann må bättre i ca tre dagar innan förkylningen tog nya krafter och hon nu har hostat sig igenom halva natten.

Jag vet att hon går på dagis och att det ska vara såhär. Men jag kan ändå inte låta bli att ställa mig frågan. Ska det verkligen vara såhär?

Detta gjorde att jag missade födelsedagsfika hemma hos bästa Sara eftersom Simon jobbade och jag inte ville riskera att smitta någon annan barnvakt.

Så då får jag nöja mig med födelsedagsfest hos bästa Susan ikväll istället.

Vi har varit kompisar sen vi båda bodde i Gävle, hade sprayade snedluggar och 'Mr Vain' spelades på dansgolven.

Alltså länge.

1 kommentar:

Mats sa...

Jag ser att här fanns svaret på min fråga om varför du inte var hos Sara.

Hoppas hon kryar på sig snart.