fredag 15 januari 2010

Skillz

Jag har förstått på en del kommentarer (Okejdå, en. Men det räcker för mig) att ni saknar mina vackra paint-skapelser.

Och trots att jag inte haft anledning att göra någon på sistone, vill jag självklart inte göra någon besviken.

Här kommer alltså mitt senaste verk, som bara skickades till Simons två bästa vänner.

Fjärde killen är bara en hangaround

Och med tanke på att dom på Korfu inte är så bevandrade inom datorer och program som vi stadsbarn, är det till och med möjligt att dom blev imponerade. Vi vet nämligen inte eftersom dom inte svarat än. Det var ju bara ett par veckor sen vi skickade..

Sen kommer här ännu en, som jag önskar att jag hade gjort, men tyvärr är det någon annan. Jag hittade den på facebook hos en konstig kille som jag inte vet varför jag är vän med, men jag tror vi jobbade ihop på fartyg nån gång,

Bilden är dock rolig

Tiger på jakt

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: