onsdag 13 januari 2010

Tar ett djupt andetag


Så var det dags igen. Svärföräldrarna kommer och hälsar på. I tio dagar. I vår lägenhet på 72 kvm.

Ni minns säkert handduksdramat som inledde förra årets besök, så nu hänger min i tryggt förvar inne i sovrummet där ingen kan nå den. Tror jag iallafall.

Nu har jag alltså bokat upp mig på så många aktiviteter som möjligt och ska till och med åka på jobbresa och vara borta över natten i nästa vecka.

För ok att dom är världens bästa svärföräldrar. Dom är ändå svärföräldrar.

Svärfar på vårt bröllop

Jag och svärmor kör lite Grekisk dans, och här ser det faktiskt ut som att jag vet vad jag håller på med. Dom som var där vet dock att så var inte fallet.

2 kommentarer:

Sara sa...

Vadå "inte vet vad jag håller på med"? Du var ju grym!!!! Likt en grekisk gudinna svävade du fram genom salen :)

Anonym sa...

Å, jag fattade aldrig orsaken till aw.

Have fun. Själv kommer jag att vara fast i Let's Dance-träsket.