söndag 21 mars 2010

Lesson learned


Mina vänner, tro mig när jag säger följande.

Mucka ALDRIG med Kung Bore!

Frusna gävlebor som kom till Solna en strålande vacker dag, och sen fick ge sig ut på stan dagen efter med tunna vårkläder i snöstorm. Heja Sverige.

Dagen spenderades alltså runt Drottninggatan med syster och systerdotter som fyllde år för några veckor sen, så jag lät henne välja sin egen present.

Ett besök på Buttericks var alltså givet..


Och jag antar att jag inte borde ha, men jag kunde inte låta bli...


I övrigt har det varit en bra dag dietmässigt. McDonalds till lunch och pizza till middag. Nu sitter jag och nyper mig själv missnöjt i midjefläsket och hoppas att badklänning kommer bli hett i sommar.

4 kommentarer:

Slackermorsa sa...

... eller burkini!
/Ben & Jerry i soffan.

Jessica sa...

den dieten testade vi också igår. kul att den sprider sig!

Jempa sa...

Slacker: Hahaha, burkini..

Jessica: Skönt att inte vara ensam

Amanda sa...

Burkini! ÅH! hahahaha, jennie that's it, nu kan vi släppa på alla våra fantasier om det muslimska livet. ;)

ps. den där nappen. omg, mardrömmar!