torsdag 20 maj 2010

Den skammen..

Ni kanske undrar hur det gått med konsulten? Det var ett tag sen jag skrev om honom nu..

Jorå, vi kivas på som vanligt. Han säger något. Jag säger att han har fel. Han blir sur. Och så håller det på.

Men igårkväll hände något.

Vi var alltså på Berns och jag drog fram kameran för att fota lite så jag bad konsulten hålla mitt glas medan jag höll på.

Han blev mycket nervös eftersom han inte får dricka för sin mamma, och nu skulle det ju synas på bilden.

Här demonstrerar han för sin mamma att vinglaset inte tillhör honom. Så oerhört hett.

Som ni alla vet är det få saker som är mer attraktivt än en man som är rädd för sin mamma, så efter ett par glas rosé började jag se honom med helt nya ögon.

Ska sanningen fram var jag på honom som en liten gris hela kvällen, men han spelade svårfångad som tur var..

Kolla där står jag och klänger..

Påkommen

Idag var jag mycket nervös för att gå till jobbet. Hur skulle jag bete mig liksom? Vad skulle jag säga? Men han kom inte ens dit. Allt som var kvar från honom var några färgglada kalkonfjädrar.



Damn you Rosévin.

Boven i dramat

1 kommentar:

Västgötskan sa...

*asgarv* Du är la för go!
Vem kan motstå en rose-berusad Jempa?? :-O ;-)