fredag 22 oktober 2010

Rockarn

Det har blivit mycket videobloggande på sistone, men jag fick en fråga bland kommentarerna i mitt förra inlägg, som kräver demonstration.

Stina frågade nämligen hur det går med rockringen, och jag kan stolt berätta att efter en ganska rocky start (ja, pun intended) så ser det numera ut såhär hemma..




Nu tror ni säkert att filmen är så kort för att ringen föll i golvet direkt efter, men så är det alltså INTE. Den är bara kort eftersom det ju blir fett trist att kolla på någon som läser och rockar i flera minuter.. Jag rockar just nu. Och bloggar samtidigt.

Närå, skämt åsido. Men efter ganska många dagar av fem sekunder som rekord, många svordomar och blåmärken på höfterna, går det riktigt riktigt bra och gör inte det minsta ont längre.

Ha en trevlig helg!

8 kommentarer:

Amanda sa...

hahaha åh jag hade så himla gärna velat se dig spela in detta stycke. :D

Amanda sa...

och ja. jag är avis. därför skrev jag inget igår. det var ditt straff. nu har jag kommit över det. nästan.

ps jag äter femton polly just nu. samtidigt.

Jempa sa...

Haha, ja jag var inne på att även ta med ett bloopers-klipp.

stina sa...

W O W ! ! ! Jag är grymt impad, du ser mycket avslappnad och världsvan ut. Go Jempa!!!!

stina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
stina sa...

Jag blev så exalterad att jag tryckte väääldigt många gånger på knappen...

A sa...

WOW! Och vilken bra idé att läsa samtidigt. Såg väldigt avkopplande ut. :D