lördag 2 oktober 2010

Till er mindre andliga..

Jag fick lite skit i kommentarsfältet för att jag missat några stycken..

Men ni måste förstå, även för en skillad spånis som mig, så får man liksom inte känsla för alla. Det är bara ibland feelingen kommer, för vissa utvalda.

Än så länge går det ju bra.

Olle och finskan gick vidare, och Andreas fortsätter tjata om Geirs gammelhet.

(Andreas, eftersom jag jobbade några veckor med Hannah Graafs nye man, och du har ju barn med henne, så är det ju nästan som vi känner varann, och jag måste alltså få hälsa en grej.. Du börjar nästan bli lite oförskämd! Geir är bara 47 år, och du behöver inte kläcka ur dig saker som 'Det spelar ingen roll hur gammal man är' eller 'Kör så länge du orkar!'.. Du låter som han behöver syrgas och rullator mellan numren. Sluta bara.)

Vänta.. Nu kom det något om Alice..

...

Aha. Oj.

Herregud alltså. Alice. Det kommer visa sig att hon egentligen är den blonderade Caroline Af Ugglas som har börjat tvivla lite på sig själv och ville 'testa hur långt hon kunde gå' i denna musiktävling. Carolines rykte får sig en liten törn, men hon får sin comeback i Melodifestivalen 2016. Jag är där osäker på placering, men det blir ingen utlandstripp iallafall.

Det verkar bli action den är säsongen, det är en sak som är säkert.

2 kommentarer:

Freedomtravel sa...

Om vi döper om hela tävlingen till "Rockidol" kommer årets artister kännas mer adekvata i tävlingen... ;)

Anonym sa...

Å, jag har knappt kollat ngt än så jag fattade nada av dina syner i fredagsfinalen [Finn-Elin, vaddå, ser inte minsta pormask på henne...]

Att Olle kommer att få ligga behöver man ju inte vara Einstein för att räkna ut [fast han inte har ngn mun] men just nu gillar jag dem som gör låtar där de inte försöker göra en kopia på originalet [Linnea!]. Och så gillar jag den lilla tjejen som ser ut som Breckin Meyer.

Vi borde ses ngn fredagskväll så jag får lite bättre koll på läget :)