måndag 21 december 2009

Ett knepigt beslut..


Jag har några vänner från Sydafrika, och har alltid tyckt att dom pratar engelska så läckert. Men hur jag än försöker så lyckas jag aldrig imitera deras snack. Det är helt jävla hopplöst.

Så kollade jag Blood Diamond igår och blev än en gång svårt imponerad över Leonardo DiCaprios sätt att behärska dialekten som om han vore född och uppvuxen i Kapstaden.

Det var nästan så mina gamla känslor vaknade till liv och jag blev sådär Titanic-kär igen..

Men så hejdade jag mig, när jag insåg att han sen dess faktiskt haft ett förhållande med en supermodell.

Ni vet ju hur vidrigt det är när ett ex till ens partner är snyggare än en själv, så att konkurrera med Gisele Bundchen skulle fan bli för mycket.

Ingen bra buksvägerska

Så Leo, om du läser detta.. Sorry, men det kommer aldrig kunna bli nånting mellan oss.

3 kommentarer:

Mats sa...

Va trist att det bara var Gisele som stod emellan dig och Leo.
Ödet antar jag :)

Jempa sa...

Sånt där händer.. Hade jag bara ringt honom direkt efter Titanic hade nog situationen sett annorlunda ut.. :D

Västgötskan sa...

Synd att allt ska hänga på såna petitesser... ;-)