söndag 27 december 2009

Nä nu jävlar!

Tre inlägg.

Tre inlägg utan en enda kommentar. Ingen som med mig upprörs över julkortens död, inget God Jul tillbaka, inte ens någon som vill säga att dom tyckte Avatar var skit. Bara tystnad.

Innan jul kunde jag trösta mig med att det var ganska tomt i även mina bloggvänners kommentarsfält, och skyllde på innan-jul-stress.

Men nu är den dagen efter annandagen. Den här dagen är ingenting. Och fortfarande stirrar dessa nollor hånfullt på mig.

Så nu håller jag andan tills någon skriver nåt.

Jag börjar både bli yr, och ser inte klok ut... Please hurry.

7 kommentarer:

Anonym sa...

andaaaas!

Amanda sa...

Men hallå MELLANDAGSREAN!!! Det säger väl ändå nåt?

själv satt jag och pysslade i ungefär fem timmar med gårdagens inlägg och EN enda person har kommenterat, varav denna inte var du. Nä, just det!

Västgötskan sa...

Men lilla gumman... Jag skyndar mig att skriva en rad, även om jag tycker att jag kommenterar med jämna mellanrum.

ANDAS!!!!! :-D

Jessica sa...

Om du slutar hålla andan nångång snart kanske vi hinner ta en juldrink innan det blir nytt år :) Långledigt i all ära men jag klättrar på väggarna nu..

Tess i Sala sa...

Andas! Och God fortsättning!
Och jag ska naturligtvis bättra mig och kommentera mera när du kommer med sånna hot,
lägger till det på nyårslöfteslistan "Vara en flitigare bloggkommentatör!"

A sa...

Ser ju att andra redan fått dig att andas. Tur! Fortsätt med det. :D

Elisabeth sa...

ja, som alla andra uppmanat. ANDAS!!!