torsdag 31 december 2009

Årets sista ytliga observation


Igår när jag skulle gå och handla så passerade jag ett par tonåringar..

'Å han ba, satt där framför tv;n och jag blev tjockt irriterad..' Sa den ena till den andra.

Tjockt?

Det är alltså så man säger nu istället för Fett.

Så då vet ni det, ni som vill hänga med och snacka som kidsen. Och om jag är den sista som kände till detta ber jag om ursäkt, och passar istället på att önska ett riktigt

GOTT NYTT ÅR!!


önskar jag, Simon (antar jag, han är inte tillfrågad) och Lia, aka The flying fashion nun.

2 kommentarer:

Amanda sa...

hahahaha... vi är såååååå gamla. :(

och du, jag skulle tro att Lia inte flyger, hon leeeviteeeerar som det så fint heter i flygandebarnkretsar. keep up with the snack, gamling.

Anonym sa...

Men hallååå, om jag inte minns helt fel så tjatade JK om att allt var 'tjockt' najs/fult/whatever [tror det ska stavas konstigare eftersom det kommer från försvenskning av utländskt uttryck] på den tiden vi hängde med honom.
/Fredrik Lindström-morsa.