söndag 13 december 2009

Skjut mig igen. Litegrann iallfall.


Idag har jag till skillnad från igår inte gjort bort mig ett dugg. Jag råkade inte alls ta fel jacka när jag gick från frisören så dom fick ringa mig från salongen en halvtimme senare. Det var nån annan. (Herregud alltså, när ska denna hjärnförlaming gå över..)

Nu till trevligare saker. Idag är det Lucia. Detta firar vi genom att klä upp vårt oskyldiga barn i vitt nattlinne med en massa glitter på huvudet, och låter henne dansa loss till Gummy Bear.

(Ber om ursäkt för felfilmningen i början. Jag överskattade min nya kamera..)

5 kommentarer:

A sa...

Vilken fantastisk liten tärna! Och vad är "Natten går tunga fjät" mot "Gummy Bear"? Ingenting!

Amanda sa...

sjuuuukt avancerad dans! känns som att den här barnvaktningsgrejen kommer bli lätt som en plätt! ;)

ps älskar ta-fel-jacka-grejen. ångestångestångest. HAHAHAHA!

justdidit sa...

Frippe sumpade sitt garderobskort och någon annan tog hans jacka.. Han fick tillbaka jackan, men utan plånka.. Fett irriterande..

Lämnade du tillbaka plånboken också? Fett orutinerat..

XoXo sa...

Jag älskar att hon halvvägs in i dansen måste hålla i bordet för att inte ramla omkull :)

Världens bästa Lia!!

marina sa...

va söt bebis! :)
ha en trevlig helg!
kram