tisdag 9 februari 2010

Elak


Det är en händelse jag egentligen borde släppa. Men jag kan inte.

Förmodligen beror det på att jag ville skriva en sak om det alldeles efter, men glömde bort det, och nu hemsöker det missade inlägget mig trots att det gått flera veckor.

Det handlar om Idol-Erik och hans flickvän igen.

Först vill jag bara säga att trots att det varit ganska tyst om Erik så såg jag att han låg etta på cd-listan, och tyckte det var lite kul för honom.

Sen mindes jag att ingen faktiskt köper cd-skivor längre, så det räcker nog med att sälja en 20-25 stycken så hamnar man på första plats. Allvarligt alltså, dom måste väl sänka gränserna för att få sälja guld och platina, för annars är det väl omöjligt att komma upp i dessa siffror nu..?

Ok, nu tappade jag tråden.

Det jag ville komma till var att några dagar efter det megapinsamma finalnumret när hans flickvän gjorde bort sig för halva svenska folket, så uttalade sig Erik i en kvällstidning.

`Vi skrattar bara åt alltihop` sa han då, och det är detta som förföljer mig.

Vilken lögnare!

Menar han verkligen att vi ska gå på att det dagen efter lät såhär i det Idol-Erikska hemmet:

Idol-Erik: Kolla älskling, du är på båda löpsedlarna. Laila dömer ut ditt uppförande och alla verkar tycka du var jättekonstig! Hahaha!

Idol-Eriks flickvän: Hahaha, jaaa jag såg darling! Och det finns en facebook-grupp tillägnad mig också, med runt tjugotusen pers som tyckte jag var as-pinsam! Hahaha, så jävla roligt!

Tillsammans: Hahahahaha!

Nej, det tror inte jag.


Så, lämna mig ifred nu, era dårar.

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

hahaha
jag kan heller inte sluta tänka på det där.

Västgötskan sa...

*skrattar* Nej, jag har också väldigt svårt att se (höra) den konversationen framför mig... :-D

Anonym sa...

Stackars tjej!
Visst hon gjorde bort sig men vad jobbigt att bli jagad för det resten av livet.
Tack gode gud för att man inte är i rampljuset, tänk att få alla felsteg man gjort slängda i ansiktet. Voine Voine!
/S