fredag 19 februari 2010

Nämen? Mer snö?


Först vill jag börja med att tacka Pixmania för att ni är så värdelösa och skickar fel grejer. Så subwoofern är för tillfället borta ur min åsyn. Förhoppningsvis är den vi faktiskt beställt mycket mindre.


På väg hem från jobbet idag såg jag sedan något märkligt.

Det var som en gul, hög bil med enorma däck som hade nån slags skyffel längst fram. Vad var det för en mystisk grej?

Ungefär såhär såg den ut

Jag har ett svagt minne av att jag har sett en någon gång tidigare, men det var så längesen så jag minns det knappt.

(Nej, ironin är inte död. För om den är det måste jag sluta blogga)

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Mats sa...

Säg aldrig så där igen! Jag trodde du sa att ironin var död, pust.

Västgötskan sa...

Men om de ber Gud skicka MASSA snö istället, så kanske det försvinner? ;-)

Jempa sa...

Västergötskan: Han kommer bara genomskåda min bluff..