torsdag 11 februari 2010

Kärlek vid inget ögonkast. Del 2


Minns ni Bollen och Räkan?

Igår när jag letade efter bilder för att visa kontorskaoset, hittade jag några fler från tiden de hängde när de var yngre.

Kan det bli roligare än såhär? Nej, det tror jag inte..

Och i vanlig ordning slutade det såhär..

Lia kör sitt innocent-face, trots att hon uppenbarligen just sagt något sjukt taskigt

Tydligt är också att jag omöjligt kan ha producerat vanlig bröstmjölk, utan snarare matlagningsgrädde med inslag av bea.

Inte konstigt att hon var så ovillig att sluta.

8 kommentarer:

Anonym sa...

He he, lyteskomik [om än väldigt söt sådan].

Det lilla gula barnet hade ju kroppsform likt den högra ungen från dag 3 typ. Tror du att små kupor ska kompenser med att ge übernäringsrik mjölk för att producera keruber...?

Jempa sa...

Jaaa, så måste det vara såklart! :D

Amanda sa...

ehum... ursäkta men taxörat här skulle vilja inflika att er teori inte kan vara annat än bullshit, living proof här. Taxörat + räkan = sant! :)

ps, det här kommer förevigt vara världens roligaste bilder!

Jempa sa...

Men hade du taxöron innan?

A sa...

Fantastiskt roliga bilder!!! :D

Amanda sa...

jag hade havreflarn innan!

Jessica sa...

Äh, bröstmjölk schmöstmjölk.! Lia är ju pensionär på den här bilden i jämförelse med Olle :D

Jempa sa...

Jessica: Sant, men hon är även en riktig liten fetknopp, med eller utan Olle.. :D