söndag 12 april 2009

Back on track

..på två sätt faktiskt.

Först är jag tillbaka efter påskfirande i Gävle, som bekant bjöd på extremt mycket mat, fika och godis, en hel del solande, en tripp till ockelbo för att fira min guddotters födelsedag, och andra trevligheter.

Men jag är också på väg tillbaka på ett annat sätt. Fysiskt.

Min syster var nämligen lite brydd att hon inte köpt någon födelsedagspresent till mig. Eller rättare sagt, hon hade köpt en, men insett att hon ville ha den själv och behöll den.

Tyngd av samvetskval drog hon alltså ut mig i deras förråd för att istället ge mig en massa barnkläder och lite barnmöbler för att inreda Lias blivande rum.

Men min blick föll genast på något annat..



En LTT! Lateral Thigh Trainer!

Dammig och bortglömd stod den i ett hörn, nästan dold av kartonger och annat bråte. Men för mig skimrade den som skatten vid regnbågens slut.

'Den vill jag ha!' skrek jag förmodligen lite för högt, och syrran hade inga problem att ge bort den förmodliga tv-shopsinköpta dyrgripen.

Nu jäklar! Hejdå flabblår och hängrumpa. Hej detta:


Här ska inte stå och hängas i nån vassdunge i sommar..

4 kommentarer:

Anonym sa...

När du är färdig med den kan du skicka hit den! Trodde att jag börjat få tillbaka min rumpa, som tappades några veckor efter förlossningen. Var såå lycklig över detta, tills jag häromdagen tittade mig i spegeln och såg två
A4 hängandes nedanför min rygg. Så sänd den hit, för jag behöver all hjälp jag kan få!

Mamma Melissa sa...

Ha ha... ja, det kanske var den som hon hade velat ge dig från början, men inte vågade, så då lurade hon in dig i förrådet och liksom låtsades ovetande om LTT:en...;.)) Ha ha... skulle vilja se dig i en video på den, bara för att historien bakom är så kul:.))

Mats sa...

Det var ingen snygg bikini det där.

A sa...

Själv funderar jag på ett sånt där "bälte" som vibrerar som man kan placera överallt på kroppen.
Bara shake-shake-shake och så blir man hur fräsch och fit som helst. Passar mig perfekt! :D