söndag 26 april 2009

Jag överlevde!

För ett tag sen så pratade jag ju om Lias 1-årsdag och hur jag oroade mig för hur vi skulle fira den.

Jag fick många fina förslag och bestämde mig till slut för att fira med familjen dagtid (vilket medförde bonusen att mamma fixade tårta) och sen för vänner på eftermiddagen/kvällen. Hon fyller år först på tisdag, men söndagar passar ju bäst för alla..


För att även göra det så lite plågsamt som möjligt för de inbjudna så bjöd jag bara såna som har barn, väntar barn, eller gillar Lia extremt mycket, så det blev till slut ganska lagom.

Sådär trångt och kaosartat som det ska vara..


Enda gången det höll på att gå illa var när en italiensk lönnmördare bröt sig sig in. Ni ser honom längst till vänster. Vi lyckades dock mota bort honom och festen kunde fortsätta.

Tack så mycket ni som var med. Nu ska det städas och sovas.

4 kommentarer:

Novellskrivarn sa...

Hahaha, sjuuuukt läskig sista bild! ;)

Du MÅSTE lägga upp bilder på fejan innan du lägger dig, så det känns som att jag var där.

*jättegrinig_lessenhest_som_ville_vara_där*

Miija sa...

Grattis till stora tjejen!
Hoppas att ni hade en fin dag!
Kram

Emil Schwartz sa...

Förlåt för att jag var sliten och inte kom! Vi får ta igen det med en lunch istället.

P.S Jag gillar fortfarande Lia trots att jag inte kom D.S

Jempa sa...

Det är luugnt Emil.. Men du missade en sjukt god tårta :)