söndag 24 maj 2009

Gissa..

..vilka som var det läckraste paret på 80-talsfesten?


Overallen är min mammas som hon sydde på 80-talet och kände sig ruskigt het i. Hon brukar berätta om hur hon gick på CH (Central Hotellet såklart) och blev uppbjuden hela tiden. Mest på grund av denna sexiga kreation.

Det enda jobbiga var att mamma är lite kortare än mig, och tyget var helt ostretchigt, så jag hade lite svårt att räta på ryggen, plus att toalettbesök blev en sjukt krånglig historia..

Men utöver det var det en fantastisk fest med nostalgimusik och en riktig tonårsfylla.

Fylleslag

Jag mår precis som jag förtjänar idag, och ber om ursäkt för att jag skriver rätt kasst, men ni förstår varför.

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Oh my god, vad sexig du var!!! :-O ;-)

Slackermorsa sa...

Man ser ju inte din camel toe... *besviken*

Miija sa...

MEN! Vilka puddingar!