tisdag 12 maj 2009

Inte så imponerad

Måste tyvärr säga att både era filmkunskaper och tävlingsinstinkt lämnar lite att önska. Men jag gillar er iallafall.

Här kommer svaren:

1. Titanic

2. The Shining

3. Här hade jag godkänt både Striptease och Showgirls

4. Här har jag godkänt både The Ring och The Grudge

5. Här hade jag godkänt både Sällskapsresan 3, Göta Kanal och förmodligen även Speed 2 (Långskott jag vet, men vafan, hur många filmer finns det som handlar om båtar?)

Iallafall så, på delad förstaplats.... Miija, Cilla och Melissa då ni med nöd och näppe lyckades skrapa ihop två poäng var!


Hurraaa för er!

5 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jag hade ju lätt haft alla rätt. Synd att jag inte röstade... *harkel* :-D

Miija sa...

Jag tänkte faktiskt på striptease men att det nog var för enkelt svar...showgirls hade jag inte en tanke påmen det är ju så sant! 1 poäng är inte mycket att hurra för men alltid något!
Kram

Marie sa...

Min älskling! :) Lagom storlek, lagomt olydig och lagomt allt. :)

Jenny sa...

På tal om filmer, typ. Din kompis och min granne är sjukt lik Isla Fisher:

http://www.people.com/people/galler
y/0,,20196426_8,00.html

(insåg jag när jag såg "En shopaholics bekännelser" i går).

Miija sa...

ojoj...ja det stämmer ju- 2 poäng ska det ju vara..rätt ska vara rätt. :o)