lördag 30 maj 2009

A night at Judy's

Igår var det alltså dags för burlesk stripshow, då Amandas (novellskrivarn, kom tillbaaaaka..) syster är del av The Knickerkittens.

Fantastisk underhållande show med Amandas systers 'förvirrad men ändå förförisk ryska'-presentatör som höjdpunkt.

Kvällen beskrivs bäst i bilder, så här kommer dom..

Förfest på söder med Emil (som nog såhär i efterhand ångrar att han inte följde med..)


På vägen dit gick vi lite vilse, men hittade iallafall hundbajs nr 40. Tur.


Äntligen på plats. Jag tog bara av mig jackan.


Amanda försökte se burlesk ut. Det funkade inte riktigt.


Även jag kände mig extremt felklädd i min Lindex-klänning.


Och när jag säger att de flesta gick klädda på det här sättet, så förstår ni varför.


Showtime. 'Madame Magda'



Ibland blev man sjukt sugen att göra fler tatueringar..




Le grande finale

Så ni förstår att ni måste försöka se The Knickerkittens om ni får chansen. De ska för övrigt som enda europeiska grupp tävla i burlesk-VM i Las Vegas om några veckor.. Hoppas dom vinner.

Nu, ut i solen.

1 kommentar:

Emil Schwartz sa...

Ser bra ut, fast vart är tuttarna som utlovades?! Nästa gång ska jag följa med, det lovar jag!