söndag 23 augusti 2009

Ett drastiskt beslut

Igår var vi på en mycket trevlig födelsedagsmiddag hos min kära vän Rookie Mom.

Även hennes bror som är adopterad från Indonesien var där med fästmö och barn.

Det var då jag fattade beslutet.

Jag måste skilja mig från Simon och skaffa nästa barn med en Indones.

Med lite tur kan dom då nämligen bli såhär sjukt söta:


Simon kommer nog bli lite ledsen först, men han kommer över det. Han har ju sin Iphone.


Och för de som undrar. Nej, han har typ aldrig tröja på sig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Förtydligande till Simons försvar: iPhone-fotot är taget i hemmet i Solna. Han har kläder både på över- och underkropp vid besök hos vänner.

Miija sa...

Hahaha...är detta något som är sådär stentypiskt för sydlänningar, barbröstade och mobiltelefonkåta? Det skulle nämligen mycket väl kunna vara min sambo där på bilden. Han har heller ADRIG tröja på sig och mobiltelefonen är som fastklistrad antingen i handen eller vid örat.
Väldigt roligt inlägg för den delen :o)