söndag 9 augusti 2009

Vi överlevde

Inga inkräktare, mördare eller ninjor störde friden, så sommaridyllen hos mina föräldrar var total.

Förutom att Lia visade sig vara en riktig bad-snobb.

Efter att ha spenderat veckor i kristallklara medelhavsvatten, var hon nu helt osugen på att ens doppa sig det rostfärgade sötvatten gästriklands kust har att erbjuda.

Som tur var hade vi investerat i en minipool som hon motvilligt klev ner i efter att jag själv suttit där urinvägsinfektionsrisk-länge..

Lycklig badare i Grekland


Olycklig badvägrare som krampaktigt håller sig fast för att slippa bli blöt i Sverige.

Nu har jag varit så familjär och mamma-präktig sen i torsdags, så jag ska kolla ufc 101 i timmar tills jag blir som folk igen. Hoppas det blir blodigt.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Varför var ni tvungna att skämma bort henne med kristallklart vatten? ;-)