fredag 6 november 2009

Jinxarn

För några dagar sen sa jag till Simon jag var glad och lättad att dom äntligen slutat spela 'I kissed a girl' på radion.

Efter det har jag hört den inte bara en, utan TVÅ gånger! Nu får det fan vara nog.

Här följer en personlig hälsning till Katy Perry (om hon nu mirakulöst nog skulle kunna svenska, OCH läsa min blogg..)

Hörru Katy! För att vara en av de sista tjejerna på jorden som nån gång har kysst en annan tjej, så gör du en väldigt stor affär av det!


Där fick hon så hon teg.

2 kommentarer:

justdidit sa...

Nu kommer jag gå som på nålar, på helspänn och bara vänta på hämnden.. Kommer du säga att min prins har för mörkt hår, att mina lunchlådor ser äckliga ut, eller kommer du sparka där det verkligen gör ont och säga att mina skor är fula?

Simons mamma gjorde det en gång:).. När vi bråkade om något, minns inte vad det var om men det var något allvarligt, så sa hon "Vilka fula skor du har?".. Totally out of the blue:)..

Oavsett så har jag panik nu.

Håller med dig om Fr. Perry. Hon gör en sjukt stor deal av det. Welcome to the 21st Century lixom.

Amanda sa...

HA! ahahahahaha! HAHA! Hon kommer få sin hämnd. Jag känner det på mig.