onsdag 18 november 2009

Kvällsbön

Hej Gud.

Du, jag vet att det var jäkligt längesen, men eftersom du totalt ignorerade mina tidigare böner, både den om ballerinaskorna och Lias sovvanor, så blev jag faktiskt lite småsur.


Ok, du har inte lust att kallprata. Det är lugnt, jag förstår. Allt är glömt och förlåtet.

Jag ska komma till saken.

Det finns nämligen en skådespelerska som heter Kirsten Stewart som jag är jäkligt avundsjuk på..

Hon är ung, hon är snygg, hon är duktig, hon är inte sådär partyäcklig som Lindsey Lohan och de andra. Plus att hon får pussas med snygga glyttar på jobbet och tjänar miljoner på detta.


Så Gud, min önskan är alltså att jag bara för en dag kan få byta liv med henne. Och gärna en dag när hon måste hångla extramycket med Robert Pattison.

Schysstaråååå..

4 kommentarer:

justdidit sa...

Hm, vad säger din snubbe om det.. Om han är cool med det så kan du få hångla med snyggingar på ditt nuvarande jobb också:). Fast inte med mig, klarar inte av ett samtal till med chefen:/...

Jempa sa...

Hahahaha! :D

Mats sa...

Jag vågar inte ens säga något om vad jag verkligen tycker om Twilight utom att den är minst lika bra som Inglourius Basterds.

Sabine sa...

Jempa, WORD!