måndag 30 november 2009

Försvar

Jag förlorade snabbt några barnvaktskredd-poäng när en vänlig själ påpekade att det enligt bilden verkade som att det var mer Lia som tog hand om Sofia.

Men jag lovar, hon ansvarade bara för vätskekontrollen, och resten gjorde jag..

Här städade jag till exemel undan efter skåp-massakern

Även bilden på Olle sittandes ensam i ett hörn, resulterade i viss tveksamhet till våra barnvaktsskills.

Men denna helylle bild från samma tillfälle borde sopa undan alla eventuella tvivel.


När jag inte tog kort för att skicka till föräldrarna satt jag såklart också där och mös.

Så, oroa er inte! Hit kan ni lämna era barn och jag kommer behandla dem som de vore mina egna...




(Ok, ni behöver inte ringa socialen och anmäla mig för barnarbete, I will turn myself in..)

1 kommentar:

Mats sa...

Har du F-skattsedel?