söndag 1 november 2009

Sen söndagkväll


Vi gjorde en smarting och åkte inte från Gävle förrän 21.

På så sätt fick vi middag, jag fick se Top Model, Lia somnade för kvällen i bilen och behövde bara flyttas direkt till sängen och.. Ja det var nog allt.

Enda negativa är att det nu är för sent för att jag ska kunna sammanfatta helgen, så det får bli imorgon istället.

På kommentarstorkan i helgen förstår jag att ni skiter totalt i vad jag tycker om Grey's Anatomy, utan kanske istället är mer nyfikna på vad Scott hade att säga.

Jag är inte hemlighetsfull om detta, men hans svar på mitt meddelande var att adda mig som vän, och sen har han inte hört av sig nåt mer.

Han kanske vill att vi bara ska vara silent friends.

Konstig kille.

Godnatt.

2 kommentarer:

Mats sa...

Kommentarstorka är trist :[

justdidit sa...

Jag vill också vara en silent friend.. ..men jag kan ju inte hålla käften. Nu blir jag tvungen att hela tiden oroa mig för att din snubbe ska komma och kickboxa mig om jag råkar släppa förbi en groda:/..