lördag 10 april 2010

En fredagkväll


Igår när jag, Amanda och Sara skulle ut och dricka lite vin, fick vi sällskap av varje MILF-Wannabes värsta mardröm..


En ILF!

Detta exemplar i form av en gammal kollega, är även trevlig, smart och rolig. Alltså den värsta sorten.

Vi andra blev såklart avundsjuka och desperata.

Intränade fotominer för maximal snygghet. (Och någon kanske lägger märke till att något ser annorlunda ut. Detta har alltså inte att göra med att någon var missnöjd med bilden på sig själv, utan Ellen DeGeneres bestämde sig helt enkelt för att slå sig ner med oss en stund. Inge konstigt med det. Vi var ju på Roxys.)


Jag: Snälla ILF;en, kan du inte gömma dig lite bakom ditt perfekta hår och vinglaset, så även jag får synas på bilden?
ILF;en: Okejrå.
Jag: Tack.

Men när vi sett tillräckligt djupt i glasen gav vi upp, accepterade att vi var outshinade, och hade istället en sjukt trevlig kväll.

Skratt-tårstorkning (och även viss tacksamhet att vi hängde på ett ställe med huvudsaken lesbiska gäster, annars hade våra två kant-stolar förmodligen ständigt varit upptagna av suktande män, och vi hade känt oss som Catherine i Desperate Housewives när hon gick ut och tog en drink med den där snygga strippan. Är det nån förutom jag som fortfarande följer det förresten? Ingen? Nähä..)

Jag fick även en fin liten födelsedagspresent i form av ännu en av mina besattheter..

Vin och läppglans. De bästa presenterna (ljuset tillhörde dock baren och fick bara agera rekvisita)

Alla som känner mig vet att min handväska är fylld av Lpsyler (ja, jag säger så, trots att jag vet att det är ett märke och inte det allmänna namnet. Jag vet inte varför.) och läppglanser.

Jag kan nämligen bara vara fullkomligt tillfreds med livet när jag vet att jag kan sträcka ner handen och genast få tag i en Lpsyl utan att leta. Och bara behöva famla runt en ytterst kort stund innan jag hittar nässprayen såklart.

Ett fint tillskott till den för tillfället ganska torftiga samligen. Måste. Köpa. Fler.

/Normal


7 kommentarer:

Amanda sa...

Hej, jag blev jättejättefull igår. Så full att jag inte uppfattade vidden av hur sjuuuukt outshinade vi var av vårat ILF-sällskap. Men nu fattar/minns jag ju, när jag ser bilderna. Vissa människor är liksom bara helt naturligt dödsvackra.

Och ja, det slog mig också där vid något tillfälle att vi hade helt lediga platser runt oss, men blev ändå inte dräggstötta på. Jag tror jag fick ögonkontakt med en enda man den kvällen, men han kan ju ha varit bög också iofs.

Förresten! Vet du att det typ inte går att köpa försvarets hudsalva på vanliga apotek längre? PANIK!!! Det är bara Apoteket AB som får sälja det och de finns ju ungefär ingenstans nu när allt är privatiserat. VAFAN! Försvarets är det enda jag inte har blivit beroende av, utan tar det bara typ tre gånger om dagen. Var tvungen att panikköpa ACO:s i förrgår och det är redan nästan halvslut. Beroende igen. Jaha, vad kul.

Så, det jag vill ha sagt egentligen är följande:

Vårda din hudsalva väl, ty den är något utav en raritet (my prrrrrrecious).

Malin är sjukt vacker, rolig, och bra på alla sätt och vis OCH man kan inte ens tycka illa om henne just därför. What's up med det? Har vi blivit vuxna?

och slutligen, tack för igår! Hemskt trevligt och jag var onykter ända till 8-tiden imorse. Okej. Inte så trevligt, men allt annat!

Jempa sa...

Haha, jag älskar när du svarar på mina inlägg med ett eget inlägg.. :D

Shit, detta kände jag inte till om hudsalvan, jag ska behandla den som mitt barn.

Amanda sa...

ja, så sjukt jävla onödigt av mig också eftersom att du redan hade skrivit exakt samma sak! jag ville mest bara... ehrm... bekräfta hur rätt allt var som du skrev. (mvh TÖNT)

och ja, bär din salva som om det vore den sista droppe vatten. amen.

malin sa...

Ni är ju bara för fantastiska. Mitt leende frambringar nu en väldig kramp då det varit i samma position under tiden jag läst era texter. Vet inte vad jag ska säga förutom att ni är de hetaste MILF arna någonsin.....Pusss

A sa...

Jag följer Desperate Housewives! Slaviskt! Även mannen i huset.
Det är ju hur bra som helst!

Älskar för övrigt ACOs cerat, de där ljusblåa som luktar så där vaniljigt och gott.
Jag gjorde en "inventering" av min väska en gång (http://minsoffa.blogg.se/2008/november/i-min-vaska.html).
Då hade jag ett cerat, ett läppbalsam, fyra läppglans, en vanlig nässpray och en cortisonspray bland allt annat. Missbrukare?

Jempa sa...

A: Nja.. det skulle jag nog kalla ganska normalt.

Amanda sa...

hahahahaha! ÅH ELLEN! min bästa homogayperson. <3 Är det någon som får ersätta Saras fantastiska uppenbarelse så må det väl endast vara Ellen. Eller hennes fru, okej.