söndag 25 april 2010

Jo, nog är dom tillbaka allt..




Jag som hade så rent och fint.

4 kommentarer:

A sa...

Det är alltid så skönt att se "vanliga" hem. Ibland tror jag att alla andra bor i inredningstidningshem, med kliniskt rena ytor trots att de har småbarn.

Jempa sa...

Tack för uppmuntran! ;D

Anonym sa...

Jag håller med A.
Samtidigt blir man ju galen på röran emellanåt. Undra hur det skulle se ut om man slutade "plocka". Ibland känns det som att det är väldigt mycket av det...
/Sabine

Amanda sa...

Själv kan jag tyvärr inte riktigt relatera till sådana här problem. Men det är inget att vara avundsjuk eftersom att det i mitt fall enbart handlar om ett tvångsmässigt beteende som för det första definitivt inte bör uppmuntras och för det andra allt som oftast går ut över min fritid med familjen och även har gjort min son till ett neat freak.

eller vänta nu, det var ju inget dåligt.