fredag 16 april 2010

En hälsning från Grekland..

Simon skickar dagligen lite fina hipstamatic-bilder från Korfu och den här kom bland annat igår..

Buhuuu, nu räcker det med frihet och ensamhet. Kom hem unge!


(Och du gud. Jag vet att mina böner brukar vara ganska bagatellartade, men den här gången menar jag allvar. På riktigt. Jag kommer att hota. Här kommer det.. Om du inte ser till att det där askmolnet försvinner så Simon och Lia kan flyga hem på söndag, så är det kört mellan dig och mig kan jag säga. Då kommer jag gå ifrån att vara en vanlig svennebanan-icke-troende, till den andra sidan. Den mörka sidan. Just det, jag kommer sälja min själ till djävulen, bli satanist, Lucifers hantlangare. Sen kommer jag starta en djävulsdyrkefacebook-grupp, värva 18 miljoner medlemmar och uppmuntra till krig. Som du kommer att förlora. Så. Fixa det här nu.)

5 kommentarer:

Potatishäxan sa...

Brukar inte be men jag tar ett snack med gud för din skull jag med! =)

Jessica sa...

Men åh! Fin Lia!

Elisabeth sa...

Den där förbannade vulkanen alltså.

stina sa...

Fan, min unge ska till Grekland imorgon om Gud nu är vaken. Annars kan du räkna med att jag går med i gruppen bums.

A sa...

Jag slänger iväg en bön jag med. Fast han kanske inte lyssnar på någon som inte brukar prata med honom...men ett försök är det värt. Annars ansluter jag till FB-gruppen!