lördag 24 april 2010

Friluftsfamiljen


Jag vet nog vad ni tror.

Ni tror att jag är en vinpimplande frihetstörstande mamma som springer ute på krogen varje helg och flörtar med ynglingar.

Men så är det inte.

Kolla bara vad jag gjorde idag mitt på dan.

Vasaparkshäng med Rookie mom och dotter.

Och kolla vad vi gjorde senare på eftermiddagen, nästan kvällen.

4H-parkshäng (som för övrigt var fantastiskt den tiden. Nästan helt tomt så mitt barn inte behövde trängas med andra ungar för att komma åt de hetaste attraktionerna.)

Detta tyder på två saker. Jag är en riktig naturälskare, och har dålig fantasi.

2 kommentarer:

Slackermorsa sa...

Inte för att jag räknar Vasaparken till 'natur' men du är bra. Ungarna gillar ju det. Såg ju hur mycket protester det blev när vi skulle gå därifrån ;)

Amanda sa...

haha, fint att jag blev så stressad av din präktighet att vi också var tvungna att dra till Huvudsta och se jättejätteupptagna/avslappnade/familjelyckliga ut i hela två timmar!