måndag 19 april 2010

Känsloregister

Lia är ett sånt blekansikte så jag glömmer ofta bort att hon faktisk har tre nationaliteter i sin lilla kropp. Svensk, Irländsk och Grekisk.

Ibland undrar jag om det kommer att påverka henne på något sätt, att vara en sån blandning, och den här filmen som Simon skickade från Korfu övertygade mig ännu mer.

Lätt förvirring, som går över till galen glädje, tillbaks till förvirring och sen plötslig utmattning.

(Försök bortse från det faktum att Simon har tagit på henne en lila t-shirt under en mörkblå klänning och blandat detta med en massa jeans. Jag lovar att ta ett allvarligt samtal med honom om detta när dom kommer hem)




Fy fan vad jag saknar henne.

4 kommentarer:

Tess i Sala sa...

Hahaha, galet söt unge!

Potatishäxan sa...

Hon är jättesöt! =)
Och jag har sett värre klädkombinationer. Vår spanske svåger satte en body utanpå jeansen på sin son. Hi hi.

A sa...

Självklart är hon supersöt! :)

Faktiskt satt både jag och min 14-åriga dotter och kollade på klippet igår och hon tyckte också Lia var jättegullig!!!

Hoppas hon snart kommer hem!

Jempa sa...

Tack hörni, jag behövde det där! :D