torsdag 8 april 2010

När man inte riktigt får till det..

Herregud alltså. Jag kollade igenom mitt förra inlägg och konstaterade att ibland - som när man är lite stressad och oinspererad - så borde det vara smiley-tvång när man ska försöka skoja till det.

Det ser ju verkligen ut som att jag tycker jag är as-het och tror att alla på kontoret är kära i mig.

Om nån läste för första gången måste dom tro att jag är lite cp.

Jag hoppas iallafall ni som hängt med ett tag förstod hur det ligger till ;)

6 kommentarer:

A sa...

Jo'rå! ;D
Hoppas barnvakten funkade bra igår och att ni fick en kul kväll.

Slackermorsa sa...

Det är smällar man får ta om man inte vill förlora sig själv i en kletig smörja av tassande och kjamizaj. Skulle vilja påstå att alla som har läst bloggen fattar [och då menar jag inte typ Trettioplus som råkar gå igång på random rader tagna ur sitt sammanhang, skit i honom, han blir 40 före oss].

/Iofs skrivet av en som vågade gå semiofficiell efter år av bloggande...

P.S. Du är as-het [notera avsaknaden av smiley]

Mats sa...

Buu! Du ska inte backa :)

Vi som känner dig vet vad du menar och resten kan få undra och tycka vad dom vill.

Själv tycker jag du kanske är halv-het sådär.

Jempa sa...

A: Tur!

Slacker: Fan va fint, jag fick nästan tjut-haka.

Mats: Det där går jag inte på. Jag VET att du tyckte jag var hetast på kontoret.. ;D

Västgötskan sa...

Du ser, du måste upphäva ditt smileys-stopp! ;-D

Mats sa...

Shhh, vi var ju överens om att vi skulle hålla det hemligt. Det fattade väl ingen att vi var ett item.