lördag 3 april 2010

På allmän begäran..

..eller iallafall en begäran, här kommer mina egna svar på förrgårdagens frågor..

1. Kokos eller pärlsocker på chokladbollar? (så får de som inte sagt sin åsikt ännu en chans..)

Ett tag trodde jag att jag skulle bli ensamt freak som gillar pärlsocker, men på slutet fick jag några fellow sugarlovers.

2. Mansbringor, håriga eller vaxade?

Men här blev jag ett freak. Vaxat ska det ju vara för fan! Lent och fint. Särskilt när man själv får utföra själva vaxandet, som är askul.

3. De Niro eller Pacino?

Av dessa två som anses vara det manliga skådespeleriets giganter väljer jag De Niro.

Pacino var bra i Gudfadern och Scarface, men jag förlåter honom aldrig för En Kvinnas 'Hoa!' Doft och Frankie & Johnnie.

4. Kaffe, svart eller latte?

Latte (tråkig fråga jag vet, men jag behövde lite utfyllnad. Det här var inte så lätt som man kan tro..)

5. True Blood eller Twilight?5a. Bill eller Eric?5b. Edward eller Jacob?

No myself, please dont make me choose! Jag gillar båda lika bra på olika sätt, och föredrar självklart Edvard (Jacobs hårlösa bringa till trots) och har nu på senare tid börjat gilla Eric mer än Bill. Sorry Bill.

6. Spanien eller Grekland?

Grekland. Såklart.

7. Rött eller vitt vin?

Vitt. Tyvärr smakar rött fortfarande råttgift för mig, trots att jag är vuxen.

8. Mac eller PC?

PC, eftersom allt okänt skrämmer skiten ur mig.


Sneeeella kan inte någon annan göra samma sak (men med andra frågor såklart..)? Det finns få saker som får en att känna sig mer som än tönt, än att sitta och svara på sina egna.

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Nu har jag gjort ett frågequiz! Du MÅSTE svara! ;-)

A sa...

Vad snällt, men jag tror inte det var något konstigt med auktionen. Bara min dator som var seg så auktionen han avslutas innan mitt bud kom in. Det var ganska snabba bud på slutet, verkade det som. :)
Objektsnumret var 109715325.