torsdag 15 april 2010

Mmm... Moobs.


Herregud alltså. Här delar jag med mig av min vinafton med ingen mindre än Sandra Oh, och allt ni kan prata om är att jag gillar McSteamys ManBoobs. In a good way. Moobs.

Jag menar, är jag nåt slags freak som gärna skulle vilja sätta tänderna i dessa?


Undrar om det var därför jag föll för Simon, som hade en ganska respektabel bringa när vi träffades..

Jag var dock inte särskilt respektabel, som står med Beyoncé-rumpa (fartygslivet fick mig att gå upp några kilo..) och klänger på en yngling.

Bringan har dock minskat något, nu när hans fru har slutat upp med att vara en fnittrande cougar, och istället gått över till att laga feta, halvfabrikatsmiddagar och ibland hotar med skilsmässa om han säger att han vill gå till gymet när hon vill ha hjälp med barnet.

Jag kanske borde sluta med det.

6 kommentarer:

Jessica sa...

1. Jag skrev ju att han är het!
2. Du får helt enkelt bestämma dig för vad som är mest värt; moobs eller hjälp med barnet.

Jempa sa...

Förlåt Jessica, vi skrev om varandra! :)

Västgötskan sa...

Nej, du är inte ensam. Han är skitsnygg! Fast jag tyckte iofs att han såg bättre ut innan han rakade av sig skägget. :-P

Beyonce-rumpor är snygga! (Kanske kan hjälpa dig i jakten på förskolläraren?) ;-)

A sa...

Om det är så där moobs ser ut, så förstår jag din fascination.
Bilden jag fick upp i huvudet när du skrev om man-boobs liknade mer den här
http://shmeckletushybagel.files.wordpress.com/2009/06/commanderbitchtitsbillwhite.jpg

(urk!)

Jempa sa...

A: Jo, moobs kan väl egentligen betyda båda.. Och tack för den där bilden förresten, nu kommer jag inte behöva äta på några dagar ;D

Amanda sa...

alltså, jag blir galen på att du inte fattar att Simon fortfarande är hetare än ungefär 95% av de flestas pojkvänner. Och ja, jag får säga så eftersom att ALLA har sett en miljard baröverkroppsbilder på fejan. ;)

ps, jag tycker du ska satsa på en mer bootylicious look, det klär dig. (eller mest av allt vill jag gärna ha en rövtvilling)